Fejlmelding
Kundeservice og teknisk support
88 30 30 30
Kundeservice:
hverdage 8.00 - 17.00
Teknisk support:
hverdage 8.00 - 21.00
weekend og helligdage 9.00 - 17.00
Fejlmelding
Kontingentet du betaler til Antenneforeningen Tolveren dækker omkostningerne ved service og vedligeholdelse af anlægget, til og med stander.
Fejl der skyldes dårlige kabelforbindelse, TV- og Radioapparater, interne forstærkere m.v. efter stander, er antenneforeningen uvedkommende.
Reparation af beskadigede kabler, på privat areal bør udføres af et autoriseret servicefirma, for medlemmets regning. Dette vil normalt være dækket af en ejendomsforsikring.
Hvis du oplever fejl, så kontroller eventuelle ekstra fjernsyn i husstanden.
Se efter om alle ledninger sidder som de skal, og ikke har nogen skader.
Spørg eventuelt naboen, om de oplever samme fejl.
Fejl anmeldes til Stofa.